30 Kasım 2009 Pazartesi








Bu japonlar çok hoş neler yapmışlar böyle :)) bayıldım

26 Kasım 2009 Perşembe




Dostluğu, sevgiyi ve geleceği.. Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz Kurban Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim.

24 Kasım 2009 Salı

ANNE KİMDİR / NEDİR?


Bir erkek çocuğun kaleminden çıkmış bu kadar olur ,
tam tarif !!!

Anne, dünyada karşılık beklemeden börek yapan tek
insandır. Karşılıksız sevginin ete kemiğe bürünmüş
halidir!
Ne kadar üzsen de 10 Dakika sonra seni affeden zarif bir
memeli türüdür.
Yağlı bile olsa tiksinmeden saçını okşayan,
kucağına yatıran, öpüp koklayan tek
varlıktır,meleğin süt verebilenidir.

Yarasın diye muhallebinin içine ciğer katarak çocuğuna
yediren manyaklık derecesinde yaratıcıdır.
Yemek yemeyen çocuğun dikkatini çekmek için elindeki
tencere ve tavalarla maymunluk yapabilen kişidir. Kafayı
çocuklarıyla bozmuş, göbek bağı kopsa da yürek bağı
asla kopmayan, sevgi dolu fedakar insan dişisidir.
Bulaşık, ütü , vb. yaparken bile otomatik olarak çene
çalan, kendi kendine konuşan, kadın dırdırı denen
mereti erkeklere daha küçükten belletendir.
Yemek uzmanı, düzen insanı, bilgili, kültürlü her
şeyi bilen şahsiyettir.
Yavrularını yol tarafından değil, kaldırım
tarafından yürütendir. Dizi dizi incidir lakin
gerektiğinde laf sokma dalında da birincidir.
Sevgiliden ayrılma haberi verildiğinde, 'amaaan ben
sana daha güzelini bulurum' diyebilen komik bir
karakterdir.
'Oğlum aradım yoktun. Ben de mesaj atayım dedim
sana. Gelince ara beni emi aslan evladım. Kara börülcem
benim öptüm annen , şeklinde mesajlar atabilen,
teknolojiyi ısrarla reddeden, kabullenemeyen, kafasına
göre yorumlayan bilişim düşmanıdır ..

*** AMA ... AMA dünyanın en güzel kucağına sahip, en
güzel kokan,
harikulade bir varlıktır.
Olmadık yerlerde iyi ki doğurmuşum ulen seni !'
diyen ve benim hatırıma benimle Freddy Mercury dinleyen
bir sabır ağacıdır. Evlatlarını asla ayırmayan, aynı
zamanda birbirinden koruyan güç abidesidir. Evde bir yere
uzandığınız an orada temizlik yapacağı tutan, temizlik
konusunda kayışı kopardığından temizlikçi gelecek
diye evi temizleyen balans ayarı kaçmış temizlik
kaynağıdır. Mutfakta yaşayan, evde herkesi idare eden
bir tür canlıdır.
Sevginin güçlerini birleştirdiği sonsuz bakiredir !!

23 Kasım 2009 Pazartesi






Hayat ne çabuk geçiyor herşey değişiyor çocuklarım büyüdü gelde bana sor ama neyse :))arda 8 yaşına girdi çağla cimcime 2.5 yaşında oldu dün akşam bakıyorumda ben bile evleneli 10 sene olucak bu martta ve eşimle büyük bir eğlence istiyorum 10 seneyi devirme şerefine :))Anne olmak bambaşka birşey bugün kader arkadaşımla pazara gittik gözüm hep çağlaya ne alsam ardaya bu olurmu hep onlara baktım,bayrama kıyafet baktım pek beyenemedim çağlaya aldım ama arda okulda olduğu için herşeyi beyenmediği için ardaya almadım ardoş her kıyafetini kendi beyenir pazarda o kadar çok gezdik kendimede birşey almak aklıma gelmedi çağlaya ayy çorap alıyım bu elbise güzel saç bandı uyarmı annelik iç güdüsü sanırım kendimi unuttum artık herşey onlar için hayatta...

19 Kasım 2009 Perşembe


DOMUZ GRİBİ AŞISI GERÇEĞİ
Ben mimarsinanda oturuyorum ve oğlum arda 2'ye gidiyor,okuduğu okulda bu hafta 23 kişi okula hasta olduğundan gitmemiş zaten sınıfda 30 kişiler toplam,ardada hasta 3 gündür okula gitmiyor ardanında boğazı ağrıyor hafif ses kısıklığı ve grip var az ateşi oluyor dün doktora götürdüm 2 günlük rapor aldık bu çocukların hali ne olacak bilmiyorum ve aşı olmalımıyız bilemiyorum şuan bende hastayım blog arkadaşımız güzel bir konu yayınlamış benimde ilgimi çekti ve paylaşılmasını istemiş http://ahsen58.blogspot.com/ kendisine teşekkür ederek bende paylaşıyorum.
1-DOMUZ GRİBİ AŞISINDA DOMUZ KANI VAR..
2-BU AŞININ İÇİNDE KISIRLIK YARATAN YAN ETKİ VAR.
3-BU AŞININ İÇİNDE İNSANIN GENETİK YAPISINI BOZAN MADDELER VAR.
4-BU AŞININ İÇİNDE DÜNYADA BİR NUMARALI KANSOROJEN MADDE ÖZELLİĞİ
TAŞIYAN FORMALDEHİT BULUNUYOR.YANİ AMERİKA YASAKLI OLAN AVRUPADA YASAKLI OLAN BİR MADDE..(AMERİKADA BU AŞIYI VURULAN VATANDAŞ DEVLETE DAVA AÇMIŞ).
ŞİMDİ İŞİN SOSYOLOJİK BOYUTU
1-ALMANYADA HÜKÜMET YETKİLİLERİ BÜROKRASİ KESİMİ CİVASIZ AŞIYI KULLANIRKEN, HALKA CİVALI AŞI KULLANACAKLAR BU HABER ALMANYADA DUYULUNCA HALK AYAKLANDI- ÜLKEMİZE GELEN İLK PARTİ AŞI (500 000 AŞI) CİVALI HABERİNİZ VARMI.
2-KUŞ GRİBİ HASTALIĞININ İLACI OLAN TAMİFULU İLACININ FİRMA SAHİBİ Donald Rumsfeld (amerikanın 3. etkili adamı) idi VE 2 MİLYAR DOLAR KAZANDI. ŞİMDİ BU HASTALIĞIN İLACI OLAN FİRMALARIN HEPSİNİN YAHUDİ FİRMASI OLDUĞUNU BİLİYORMUSUNUZ..3-TÜRKİYE DE CİDDİ OLMAMASINA RAĞMEN SÖZDE BİR KAÇ İLDE ESKİLERİN AJAN LAWRENCE LERİ GİBİ ÜLKEMİZE SOKULAN SÖZDE SANAL HASTALIK İLE HALKI KANDIRAN BU ÜLKE YÖNETİCİLERİ, HABERLERDE YAPILAN DOMUZ GRİBİ HABERLERİ İLE HALKI PSİKOLOJİK OLARAK BASKI ALTINA ALIP KENDİLERİNCE ALINACAK 43 MİLYON AŞININYANİ 1 MİLYAR DOLARLIK AŞININ BAHANESİNİ OLUŞTURDUKLARINI BİLİYORMUSUNUZ.
3-TÜRKİYE DE CİDDİ OLMAMASINA RAĞMEN SÖZDE BİR KAÇ İLDE ESKİLERİN AJAN LAWRENCE LERİ GİBİ ÜLKEMİZE SOKULAN SÖZDE SANAL HASTALIK İLE HALKI KANDIRAN BU ÜLKE YÖNETİCİLERİ, HABERLERDE YAPILAN DOMUZ GRİBİ HABERLERİ İLE HALKI PSİKOLOJİK OLARAK BASKI ALTINA ALIP KENDİLERİNCE ALINACAK 43 MİLYON AŞININYANİ 1 MİLYAR DOLARLIK AŞININ BAHANESİNİ OLUŞTURDUKLARINI BİLİYORMUSUNUZ.
4-HİÇBİR ÜLKEDE, HATTA ÖLÜMLERİN YAŞANDIĞI ÜLKELERDE BİLE ÜLKE HALİNDE BU KADAR AŞI TALEBİ OLMAZKEN NEDEN TÜRKİYE KOBAY ÜLKE OLARAK DENENİYOR..
Domuz gribi aşısını ilk kullanacak olan ülke türkiye yani kobay
5-DOMUZ GRİBİ HASTALIĞININ KENDİ KENDİNE OLUŞABİLECEK BİR EVRESİ OLMAYAN HASTALIK OLDUĞUNU BİLİYORMUSUNUZ.
YANİ ÖZEL LABARATUARDA ÖZEL HAZIRLANMASI GEREKEN BİR HASTALIK OLDUĞUNU BİLİYORMUSUNUZ.“75yaşındaki virüs uzmanı Adrian Gibbs, `Yaptığım incelemede bu virüsünbir laboratuardan çıkmış olma olasılığını çok yüksek olarak buldum`dedi”ŞİMDİ ASIL DÜŞÜNÜLMESİ GEREKEN ŞEY1-İSRAİLİN TEVRATTA ARMEGEDDON SAVAŞI YAPACAK VE SADECE 144.000 KİŞİ KALACAK DİYOR. BU SAVAŞ İLLA SİLAHLA OLACAK BİR SAVAŞ OLMADIĞINI DÜŞÜNDÜĞÜMÜZDE. BU BU SALGIN HASTALIKLARIN HEPSİ LABARATUAR DA HAZIRLANAN HASTALIK OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜMÜZDE VE İLAÇ FİRMALARININ HEPSİNİN YAHUDİ KURULUŞ OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜMÜZDE, SİZCE SONUÇ NE ÇIKIYOR...
2-HACCA GİDECEKLERE BU AŞI VURULACAK MIŞ... ŞİMDİ HACI ADAYLARINA DİYANETE SORUYORUZ. HARAMLA TEDAVİ OLUNMAZ HADİSİ ŞERİFİ VARKEN, VE DOMUZ GRİBİ AŞISININ İÇİNDE DOMUZ KANI VARKEN, BU AŞIYI ALAN HACI ADAYLARININ HACCININ KABULÜNÜ VE SAĞLIĞINI NASIL HİÇE ATILABİLİR.
BU ARAŞTIRMA YAZISINI MUTLAKA OKUYUN...
Yakın bir zamana kadar, DNA, içine girilmez bir alandı. Ama bugün çok net biliyoruz ki, genetik sarmallar rahat açılabiliyor ve istenildiği gibi kromozom dizilişine eklemeler, çıkarmalar yapılabiliyor
Genetik yapısıyla oynanmış gıdalar, doğrudan genetik yapıyla ilintilenen aşılar, tıpkı bilgisayarımıza şu veya bu şekilde giren virüs programları gibi, kendini sistemle entegre eden programlarla pekala insan genini değiştirebiliyor, yapısını bozabiliyor ve hatta yavaş yavaş ölümüne yol açabiliyor
Dolayısıyla, bugün pratikte yapılmasa da, kanatlı atların, insan formunda hayvanların, domuzlaştırılmış varlıkların, yarı maymun yarı insan yaratıkların ortaya çıkması an meselesidir
Çünkü bunun mümkün olabileceği artık biliniyor.
Yapılmıyorsa sebebi; İsrail’deki din adamlarının gücü, Hıristiyan ruhanilerinin ahlaki istinat duvarlarıdırYakında, insan beden malzemelerinin üretildiği laboratuarlardan söz edilirse şaşmayın. Bunların dini ve hukuki boyutları yıllardır tartışılıyor.
Hızla o yöne doğru gidiyoruz Bunun için şeytan da elinden gelini yapıyor. Dünyadaki sürgün hayatı bir an önce bitsin diye, saklı ve gizli telkinlerle insanlığı yıkıma sürüklüyor. Siyasi tabirle insanları kışkırtarak, “tanrıyı kıyamete zorluyor”
İşte domuzlaştırma operasyonu da bu çalışmalardaki son merhaledir Bu kadar açıklamanın hülasasına gelinceBiliyorsunuz son olarak Domuz Gribi diye bir hastalık gündemde. Ve tabii aşısı da Dünyada haysiyet sahibi bilim adamlarından aşıya ciddi tepkiler var. ‘Bu aşı, bir hastalığı yok etmek için üretilmedi, aksine insanlığa yeni bir hastalık taşımak için üretildi.’ diyorlar.Hayır, sizi temin ederim bu aşı sadece hastalık getirmiyor, transgenetik ‘terminatör genler’ de içeriyor. İnsan tabiatını yavaş yavaş meshedecek ve onu başka bir varlığa dönüştürecek genlerBeni şaşırtan ve kahreden ise, Türkiye’nin, Sağlık bakanımızın eliyle bu belaya sürüklenmesidir.
Bu belayı insanlığın başına biz sarmışız gibi, aşı uygulamasında pilot bölge yapıldık. Efendim bilmem kaç milyon insan risk altındaymış da aşı yapılmazsa bilmem kaç bin insan ölecekmiş de İnsaf be, insaf. Allahtan korkun. Bu işlere hangi mantık ve vicdan ile bakıyorsunuz?
Yani bakanın dürüstlüğüne inanmasam diyeceğim ki, birilerinin zenginleştirilmesi için Türk milleti kobay yapılıyor İktidarın en başarılı bakanı olduğuna inandığım Recep Akdağ nasıl bu yalana inandırıldı anlayamıyorum.
Pekala harhangi bir grip gibi savuşturulacak bir hastalığı bu kadar büyük bir panikle lanse etmesi hakikaten akıllarda soru yaratıyorBu nasıl bir panik böyle? Yoksa birileri bu ülkeye girip virüsü serpti de bizim haberimiz mi yok.
Ben açık söylüyorum, bu kadar açık ikaz ve uyarılara rağmen aşı dayatılacak olursa bu millete ihanet edilmiş olur! Florası, genetiği temiz, hala insan varlıkların yaşadığı Anadolu’ya işgalden beter bir darbe indirir.
Düşünün bu toprakları, tohumları, damızlıkları. Tahıl öldü, çeltik öldü, meyve öldü hayvan öldü. Arı öldü bal öldü. Karpuz öldü kavun öldü buğday öldü
Bir zamanlar da nüfus planlaması adı altında bu milleti kısırlaştıracak aşılar yaptılar. Ve bugün biliyoruz ki, Türkiye’de kısırlık son on yılda yüzde 27 oranında artmış durumda...Ben bu konuda yazacak belki de son insanım. Lütfen hamiyet sahipleri ortaya çıksınlar ve şu meseleyi millete izah etsinler.
Özellikle aşılarla, genlerin nasıl tahrip edilebileceği konusunda insanları aydınlatsınlar. Çoğu Siyonist baronlara ait olan ilaç fabrikalarını zengin edeceğiz diye, milletin kanıyla geniyle oynatmayalım!.SEN - SEVDİKLERİN - ÜLKEN - İNSANLIK YOK EDİLİYOR UYANIN ARTIK.. BU İSRAİLİN EN BÜYÜK HEDEFİ..BOZULMUŞ TEVRATTA ÖLE YAZIYOR ÇÜNKÜ...BU ADAMLARIN İNANCI, BU DA İSRAİLİN EN BÜYÜK İMANI,UYANIN ARTIK..

17 Kasım 2009 Salı



Selam dostlar bu günlerde bir kayyu hayranlığı sürüp gidiyor benim kız deli oluyor her dakka anne kayyu aç seyretcem deyip duruyor,yarım saat sürdüğü için çağla bitince anne aç diye ağlayıp duruyor gelde oyala bakalım çocukları çok fena alıştırdılar her şeyini kayyu gibi yapmak istiyor çoğu arkadaşımda aynı konudan şikayetçi kayyu başladığında merakla seyrediyor artık içimde kayyu açtı valla :))

Selam Arkadaşlar ikinci kez elifce arkadaşım beni mimlendi hemen cevaplama başlıyorum :))
mimlenme konusu en sinir olduğunuz 5 şey nedir?
1:En sevdiğim dizi olan bir bulut olsam dizisinin kurtlar vadisi ile çakışıyor olması
2:Her akşam öğretmenimizin 10 sayfa ödev vermesi
3:Ütü sorunu
4:Her dizi arasında çok uzun süren reklamlar
5:Ardanın her dakka evde bağırması beni deli ediyor
Benimde mimlediğim arkadaşlarım
2:balamarda arzucum
Mimlenen arkadaşlarım başarılar dilerim

9 Kasım 2009 Pazartesi





Selam Dostlarım sizlere kendi oynadığım ve çok severek oynadığım oyunumu anlatmak istiyorum the sims 2 süper bir ev oyunu kendi evinizi kuruyor,bütün ev eşyalarınızı yerleştirip oyuna başlıyorsunuz simsler arkadaş oluyorlar,evlenip bebekleri doğuyor simslere yemek yedirip spor yaptırıp işe yolluyorsunuz muhteşem zevkli bir oyun bende bir kaç serisi var the sims 2 the sim 3 ve apartmen life değişik oynuyorum ardoş okula gidince çağlada öğlen uykusunda bende oynumun başına the sims hakkında bilgi edinmek isterseniz işte linki

5 Kasım 2009 Perşembe


Canım ciğerim anne yarım ablam çidocum nice mutlu seneler bir ömür boyu mutlu mesut olun inşallah sekiz seneyi devirdiniz maşallah ayrıca resimde çok güzel çıkmışsınız çidocum ecoşumu çook öp evlilik yıl dönümünüz kutlu olsun canım ciğerim benim çidoş blogunda ne kadar güzel olmuş ellerine sağlık çidocum,becerikli olmak ayrı şey :))tüm arkadaşlarıma izleyenlerime seni tavsiye etmek istiyorum dostlarım

2 Kasım 2009 Pazartesi



Ben tam bir Titanik delisi olarak her zaman titaniği araştırırım mutlaka haftada bir iki kez Titaniğimin filmini izlerim hiçte bıkmadan en son bulgularım İrlandada belfas şehrinde müzenin kurulumu yapılıyordu bende webcam sayesinde yapımını hep izledim yapımı bitti ve açıldı o kadar güzel olmuşki Titaniğin gerçek su altından çıkarılan eşyaları sergileniyor kamaraları odaları herşeyiyle Titanik sanki bakmak istersiniz diye düşünerek linlini veriyorum sizde bayılacaksınız.İsterseniz webcam yazan yere tıklayıpta webcamdan izleyebilirsiniz.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...