14 Ekim 2009 Çarşamba

Böyle bir çocuğum olsa ne yapardım acaba ben ardayla zor baş ederken :))
Solihull'daki Üstün Zekalı Çocuklar Danışma Merkezi, Oscar'ın 160'ın üzerinde IQ seviyesiyle gelmiş geçmiş en zeki çocuklardan biri olduğunu bildirdi.
Oscar'ın 29 yaşındaki Bilgi Teknolojileri uzmanı babası Joe, "Oscar geçenlerde eşime penguenlerin üreme döngüsünü anlatıyordu.
Her zaman sorular soruyor. Her anne baba çocuklarının özel olduğunu düşünür, ama biz Oscar'da bilhassa dikkat çekici bir şey olduğunu biliyorduk.
Onun bana gelip bir aptal olduğumu söyleyeceği günü bekliyorum" derken, 26 yaşındaki annesi Hannah ise, "Herkesi şaşkına çeviriyor. Kelime hazinesi inanılmaz.
Karmaşık cümleler kurabiliyor. Geçen gün bana 'Anne sanki sosisler ağzımda bayram ediyor' dedi" diye anlatıyor.
Oscar'ın IQ testini yapan Doktor Peter Gongdon, "Çok üstün zekaya sahip bir çocuk. İnanılmaz bir yetenek sergiliyor" açıklaması yaptı.
Mensa yöneticisi John Stevenage, Oscar'ın iki yaş, beş aylık ve 11 günlükken kabul edileceğini doğrulayarak "Oscar büyük potansiyel gösteriyor.
Bu potansiyeli başarıya dönüştürmek ailesi için güç. Desteğimize başvurdukları için mutluyuz" diye konuştu.

2 yorum:

şirinem dedi ki...

ne mutlu onlara ama sanırım yinede bir takım sorunlar yaşanabilir sizden bile zeki herşeyi bilip yapabilen bir çocuğunuz olması onun kendine eş değerde birilerini yada bişeyleri bulamamasının onu belli bir zaman sonra mutsuz edebileceğini düşünmesi kötü olurdu sanırım

Adsız dedi ki...

Bence baş etmek zordur Allah ailesine yardım etsin. Gerçi yurtdışında bu tarz çocuklar el üstünde tutuluyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...