24 Kasım 2009 Salı

ANNE KİMDİR / NEDİR?


Bir erkek çocuğun kaleminden çıkmış bu kadar olur ,
tam tarif !!!

Anne, dünyada karşılık beklemeden börek yapan tek
insandır. Karşılıksız sevginin ete kemiğe bürünmüş
halidir!
Ne kadar üzsen de 10 Dakika sonra seni affeden zarif bir
memeli türüdür.
Yağlı bile olsa tiksinmeden saçını okşayan,
kucağına yatıran, öpüp koklayan tek
varlıktır,meleğin süt verebilenidir.

Yarasın diye muhallebinin içine ciğer katarak çocuğuna
yediren manyaklık derecesinde yaratıcıdır.
Yemek yemeyen çocuğun dikkatini çekmek için elindeki
tencere ve tavalarla maymunluk yapabilen kişidir. Kafayı
çocuklarıyla bozmuş, göbek bağı kopsa da yürek bağı
asla kopmayan, sevgi dolu fedakar insan dişisidir.
Bulaşık, ütü , vb. yaparken bile otomatik olarak çene
çalan, kendi kendine konuşan, kadın dırdırı denen
mereti erkeklere daha küçükten belletendir.
Yemek uzmanı, düzen insanı, bilgili, kültürlü her
şeyi bilen şahsiyettir.
Yavrularını yol tarafından değil, kaldırım
tarafından yürütendir. Dizi dizi incidir lakin
gerektiğinde laf sokma dalında da birincidir.
Sevgiliden ayrılma haberi verildiğinde, 'amaaan ben
sana daha güzelini bulurum' diyebilen komik bir
karakterdir.
'Oğlum aradım yoktun. Ben de mesaj atayım dedim
sana. Gelince ara beni emi aslan evladım. Kara börülcem
benim öptüm annen , şeklinde mesajlar atabilen,
teknolojiyi ısrarla reddeden, kabullenemeyen, kafasına
göre yorumlayan bilişim düşmanıdır ..

*** AMA ... AMA dünyanın en güzel kucağına sahip, en
güzel kokan,
harikulade bir varlıktır.
Olmadık yerlerde iyi ki doğurmuşum ulen seni !'
diyen ve benim hatırıma benimle Freddy Mercury dinleyen
bir sabır ağacıdır. Evlatlarını asla ayırmayan, aynı
zamanda birbirinden koruyan güç abidesidir. Evde bir yere
uzandığınız an orada temizlik yapacağı tutan, temizlik
konusunda kayışı kopardığından temizlikçi gelecek
diye evi temizleyen balans ayarı kaçmış temizlik
kaynağıdır. Mutfakta yaşayan, evde herkesi idare eden
bir tür canlıdır.
Sevginin güçlerini birleştirdiği sonsuz bakiredir !!

3 yorum:

gulseyhan dedi ki...

ayy allahım ne yazı kım yazmıs bunu dıycem yazdıkları dogru ama bıraz daha ınce olsaymıs tabı buda erkek olma farkı kızımın adaşı fıstıklarını öptum

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel özetlemişsin canım benim.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Allah bizlere anneliği nasip etti hayatımda ki hiçbir duygu bu duygu gibi değilmiş bende anne olunca anladım. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Gerçi bizim daha yiyecek çoook fırın ekmeğimiz var.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...