21 Ağustos 2009 Cuma

Çidoş ablam da beni mimlemiş bende mimlenmeyi merak ederdim ablamdan öğrenmiş oldum
Cevaplamaya başlıyayım

TEMİZLİK: Ah bu temizlik hiç bitermi hergün yaklaşık üç saat temizlik yapıyorum ayrıca evin dağınıklığının toplanması çocukların oyuncakları ardanın dağınıklığı derken akşam oluyor birde çamaşırlar ütü derken iş bitmiyor,çocuklardan dolayı çabuk dağılıyor annelik böyle onlar dağıtmaya bıkmıyor ben toplamaya bıkmıyorum geçinip gidiyoruz :))

YEMEK:Yemek yapmayı seviyorum gazeteden dopladığım yemek kitabı hoşuma gidiyor zamanım oldukça yeni yemekler yapmaya çalışıyorum her zaman aynı tatları sevmiyorum,geçen gün profiterolu yapmaya çalıştım ama hamurun mayasını fazla koydum sanırım hamuru biraz koyu renk oldu genede yaptım tadı çok güzel oldu eşim ve çocuklarım beyendiler en çok hamur işlerini seviyorum dün akşamda dolma doldurdum yanına bulgur pilavı yaptım ve üzüm hoşafı yaptım eşim oruç tutacağından daha çok yemek yapmaya başladım.TÜM İSLAM ALEMİNE HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM.

SOSYAL AKTİVİTELER:Çocuklarımla biniyoruz arabama önce kilere gidiyoruz eve alışveriş yapıyoruz,bir kaç mağazada geziyoruz,ordan parka gidiyoruz arda ile çağla oynuyorlar eve geldiğimizde ben aldıklarımı yerleştirirken çocuklara aldığım şeyleri yiyorlar oyuncaklarıyla oynuyorlar,ara sıra akşamları çekirdeğimizi alıp parka gidiyoruz yada sahile gidiyoruz açık hava iyi geliyor insana çocuklar kumla kovalarla oynarken benle eşim arkadaşlarla muhabbet ediyoruz,oradan akşam pazarına uğrayıp arda beyimizin gönlünü yapıp bişeyler alıyorum herşey çocuklarımız için :)))

Bendende bu kadar bende http://balamarda-arzu-arzu.blogspot.com/ mimlemek istiyorum.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım,

Füsun defneyi başka aradaşlar mimlemiş istersen sen başka bir arkadaşı mimle yada öyle kalsın :)

ebruli dedi ki...

Haklısın her şey çocuklarımız için :) Profilinde Mimarsinan yazmışsın,Büyükçekmece Mimarsinanmı bu ? Sevgiler canım.

ARZUMCA dedi ki...

sels bayanların ev çocuk telaşı hep aynı gibi çok güzel ifade etmissin sağlıcakla kal

Sinem dedi ki...

evet cnm b.çekmece mimarsinanda oturuyorum ya sen

Tati dedi ki...

Very pretty his blog
Çok güzel kendi blog tebrikler
BEN Brezilyalı BEN 3 A.B.D . Ve BUNU bloglar geldi bana ziyareti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...