25 Ağustos 2009 Salı

Selam Dostlar az önce bir arkadaşın Blogunda birşey seyrettim kanım dondu bursadaki bir et fabrikasında bir hamile ineği ayaklarından bağlayıp kestiler ve karnındaki yavruyu çıkarıp yere koyup onuda kestiler yeni doğan yavruya ve annesine bunları yapana yazıklar olsun diyorum ve acayip kınıyorum böyle insanları insan denirse müebbet ceza vermeli ömür boyu cezalandırılmalılar videoyu yarısına kadar seyredebildim daha bakamadım içim kaldırmadı yavru orda can çekişirken onlar elinde sigara ortada dolanıyorlar hayvan vahşeti resmen blog sahibi arkadaş sana destek vermek için bende yayınlıyorum ve arkadaşlar eğer sizde seyredip şikayet ederseniz çok sevinirim böyle vicdansız insanlar cezasız kalmamalı bu verdiğim linkte şikayet sayfası çıkıyor en altta doldurmanız yeterli olacaktır eğer videoyu seyretmek isterseniz Blog sahibi arkadaşın linki http://ugurgul.blogspot.com
http://www.sessizkalmasucaortakolma.com/dilekce/dilekce_detay.asp?id=124

6 yorum:

Emine dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Sinem dedi ki...

Hemen bakıyorum cnm merak ettim

Oktay Akay dedi ki...

haberi okumuştum videoyu seyretmek istemedim,insanlık dışı bir olay,bıraksaydınız da yavrusunu doğursaydı olmazmıydı

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Ben hayvan sever olarak vidoyu izlemeye tahammülüm bile yok.Çok üzüldüm.Blogumu izlemeye almışsınız.Çok teşekkür ederim.Hayırlı dostluklara inşallah.
Hayırlı ramazanlar.
Sevgiler...

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

merhaba,güzel bir sayfan var çok beğendim güzel ve faydalı konulara değinmişsin b,irde şu facebook izleyici kısmı ilgimi çekti biraz baktım ama bişey anlayamadım nasıl ekledin yardımcı olurmusun selamlae sevgiler..

Sinem dedi ki...

selam rose.snm@hotmail.com msn ekle ordadan yardımcı olabilirim karışık biraz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...