27 Mart 2010 Cumartesi



Bugün en güzel günlerden birisi aşkım oğlumun doğum günü bugün dokuz yaşına bastı ama cumartesiye denk geldiği için yarına hazırlandık pastamız sipariş verildi evler tam tekmil temizledim evimizi biraz süsledik,yakın akrabalarımızı arkadaşlarımızı ve ardanın okul arkadaşları davetli evim 2-1 olduğu için fazla kişi çağıramadık yaklaşık otuz kişi olucaz tüm yiyeceklerimiz hazırladık yarını sabırsızlıkla bekliyoruz bilgisayarımıda ayarladım yarın için bütün oyun havalarını hazırladım bol bol göbek atacağız inşallah..

11 yorum:

Newbahar dedi ki...

Nice senelere delikanlıya...
Nice sağlıklı, başarılı ve mutlu senelere sevdikleri ile.

Ne çabuk büyüyorlar öyle değil mi!

Adsız dedi ki...

saglıklı nıce yıllar kutlamanız dılegıyle.

Banuca dedi ki...

Canım yaaa, nice mutlu, sağlıklı, başarılı seneler diliyorum...
Ama niye öyle ağlamaklı, düşünceli küçük bey bu fotoğrafta ?

Sinem dedi ki...

sşm banuca cnm ardanın geçen seneki fotoğrafı bu ondan

bayanlariçinherşey dedi ki...

Nice sağlıklı mutlu seneler diliyorum..Oğluşunun Doğum günü kutlu olsun..

Begonvilli Ev dedi ki...

Nice mutlu yaşlara! Sağlık ve mutlulukla:)

nohut oda dedi ki...

oohh masallah kocamanda bır oglunuz varmıs..
nıce yaslara ınsallah ..
sevgıler

bilge dedi ki...

sevdikleriyle nice mutlu sağlıklı güzel senelere diliyorum..maşallah şansı güzel olsun sevgiler..

Pulsar dedi ki...

geçte olsa oğlunuzun doğum günü kutlu olsun..şansı bahtı açık olsun..

ARZUMCA dedi ki...

MUTLU YILLAR ARDACIĞIMA SİNEM ..BU PERŞEMBE DE BENİM ARDAMIN DOĞUM GÜNÜ NE YAPACAĞIMI ŞAŞIRMIŞ DURUMDAYIM BANA BİRAZ PRATİK OLANLARDAN TİYO VEREBİLİRMİSİN SEVGİLERİMLE

Ecehan dedi ki...

Ece teyzesinden kocaman öpücükler güzel oğluşumuza....
Huzur ve sağlıkla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...